8) Oświadczenie nr. 4

Update 02.04.2020, 14:00


Szanowni Państwo,


A) Wychodząc na przeciw waszym oczekiwaniom, druga rata płatności za imprezę turystyczną wymagana jest na 14 dni przed wylotem.
Informujemy, że na tą chwilę wszystkie rezerwacje majowe, czerwcowe etc.
są aktywne i wszystkie zarezerwowane imprezy turystyczne odbywają się zgodnie z Ogólnymi Warunkami Uczestnictwa.
Sytuacja w dalszym ciągu zmienia się dynamicznie i będziemy Was informować o dalszych krokach.

B) Ze względu na pogarszającą się sytuację w Polsce i w trosce o naszych konsultantów, wszyscy pracują zdalnie w domach z tego tytułu nasza infolinia chwilowo jest wyłączona.
Możliwy jest tylko kontakt mailowy, w ważnych kwestiach oddzwaniamy.
Pracujemy od poniedziałku do piątku od 10:00 - 14:00 w tych godzinach będą rozpatrywane maile.


Prosimy o wyrozumiałość i cierpliwość.
Pozdrawiamy Zespół TOP Touristik

7) Oświadczenie nr. 3

update 25.03.2020 , 15:00

Szanowni Państwo,

W dalszym ciągu sytuacja związana z koronawirusem (COVID-19) w Polsce i na świecie zmienia się dynamicznie.

Informujemy, że wszystkie rezerwacje z wylotem do 30 kwietnia (włącznie) będą anulowane bezkosztowo.
Każdy agent/klient sukcesywnie otrzyma stosowny komunikat z konkretnym numerem rezerwacji, który będzie informował, że dana impreza turystyczna nie dojdzie do skutku.

W przypadku rezerwacji i dopłat do rezerwacji, które mają wylot w późniejszych miesiącach (maj, czerwiec, etc.) - obowiązują Ogólne Warunki Uczestnictwa organizatora.

W przypadku voucherów wakacyjnych, które klient będzie mógł wykorzystać w przyszłości, informacja ta niebawem będzie zaktualizowana.

Prosimy o cierpliwość i wyrozumiałość, niektóre wiadomości mogą być rozpatrywane z kilkudniowym opóźnieniem,
staramy się odpowiedzieć na każdy e-mail.

W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt tylko poprzez e-mail: service@toptouristik.pl

Z wyrazami szacunku,  Zespół TOP Touristik

 

6) Oświadczenie nr. 2

Update 19.03.2020,  14:00

Szanowni Państwo,

Informujemy, że wszystkie rezerwacje z wylotem do 01.04.2020 (włącznie) są anulowane z lotnisk w Polsce i Berlińskich. Będziemy informować wszystkich klientów i agentów o anulowanych rezerwacjach i dalszych procedurach.

Sytuacja wciąż zmienia się dynamicznie i sukcesywnie ogłaszamy kolejne decyzje dotyczące kolejnych anulowanych rezerwacji - prosimy o cierpliwość i wyrozumiałość.

Nasz zespół, dokłada wszelkich starań, aby pomóc w jak największym stopniu. Proszę zrozumieć, że wszyscy jesteśmy w bardzo trudnym czasie i mamy wiele zapytań telefonicznych mailowych, aby odpowiedzieć. Prosimy jeszcze raz o cierpliwość i zrozumienie.

Aby chronić naszych współpracowników przed infekcją, od dziś pracujemy zdalnie.
Nasza infolinia jest do Państwa dyspozycji od poniedziałku do soboty od 10:00 do 18:00.
W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt service@toptouristik.pl  lub  +48 61 679 44 00

 

Z wyrazami szacunku,  Zespół TOP Touristik

5) Klienci na destynacji: Dubaj i Bali

Update 19.03.2020 , 13:00

 

Szanowni Państwo,

Informujemy, że wszystkim naszym klientom została zapewniona pomoc i szczęśliwie mogą wrócić do kraju.
Ostatni nasi klienci z Dubaju oraz egzotycznych destynacji mają zapewniony hotel, transfer oraz lot powrotny do Polski.

 

Pozdrawiam, Zespół TOP Touristik

4) Klienci na destynacji: Hiszpanii i Tajlandia

Update 16.03.2020 ,  18:00

 

Wszyscy nasi klienci, którzy przebywają poza granicami naszego kraju są z nami w stałym kontakcie, staramy się im zagwarantować najdogodniejszy powrót do Polski.

 

Klienci z Tajlandia mają zapewniony lot do Polski w dniu 19.03.2020

 

Klienci z Hiszpanii mają zapewniony lot do Polski w dniu 19.03.2020

 

W przypadku jakichkolwiek pytań prosimy wysyłać na service@toptouristik.pl

 

Z wyrazami szacunku, Zespół TOP Touristik

3) Klienci na destynacji: Cypr i Malta

Update 16.03.2020, 16:00

 

Wszyscy nasi klienci, którzy przebywają poza granicami naszego kraju są z nami w stałym kontakcie, staramy się im zagwarantować najdogodniejszy powrót do Polski.

 

Klienci z Malty oraz Cypru objęci są naszym wsparciem i mają zapewniony lot do Polski w dniu 16.03.2020

 

W przypadku jakichkolwiek pytań prosimy wysyłać na service@toptouristik.pl

 

Z wyrazami szacunku, Zespół TOP Touristik

2) LOT_do_domu

Update 14.03.2020,  18:40

Szanowni Państwo,

 

Linie Lotnicze LOT zorganizują specjalne loty czarterowe. Prosimy o pilną rejestrację chęci powrotu do kraju na stronie  https://lotdodomu.com/
Więcej informacji znajdą Państwo na stronie  https://www.lot.com/pl/pl/lot-do-domu

 

Z wyrazami szacunku,  Zespół TOP Touristik

1) Oświadczenie nr. 1

Update:  14.03.2020, 14:00

 

Szanowni Państwo,

 

w związku z ogłoszeniem stanu epidemicznego dnia 13.03.2020, wszystkie imprezy turystyczne z lotem z Polski, które miały się rozpocząć od 14.03.2020 do 25.03.2020 zostały anulowane. Klientom zostaną zwrócone środki pieniężne z tytułu nieodbytej imprezy turystycznej.
Wszyscy klienci, którzy obecnie przybywają poza granicami kraju, będą na bieżąco informowani o aktualnej sytuacji.
Sytuacja zmienia się dynamiczne. Wszystkie placówki dyplomatyczne są poinformowane o naszych klientach, którzy są poza granicami kraju, pracujemy razem z nimi, by jak najszybciej wszystkich przetransportować do Polski lotami czarterowymi.
Na tą chwile wszyscy nasi klienci mają przedłużone doby w hotelach.
Komunikaty w tej sprawie będą wydawane na bieżąco.
Prosimy o wyrozumiałość i cierpliwość.

 

W przypadku jakichkolwiek pytań zachęcamy do kontaktu mailowego: service@toptouristik.pl

 

Zespół TOP Touristik